Divna, mirisna sol lavande



Bok drage moje! Nadam se da sam vam nedostajala, barem malo :)

Prošli tjedan sam uživala s bebom unučicom i pretjerala. Duh je mlad i goni tijelo koje više nije tako mlado, a onda se spašavaj kako možeš.
Ukočenost u leđima, bolovi u mišićima... ne moram vam niti pričati kako se osjećate nakon svakodnevnog trčanja za puzajućom bebom. A nije više niti lagana, a leđa pamte...



Spasila me topla kupka i sol lavande. Konačno sam uhvatila malo vremena za sebe i priuštila si toplu, opuštajuću kupku.
U kupku dodam nekoliko žličica soli lavande. Lavanda je poznata po tome što opušta, pa kupka s lavandom bude duplo opuštanje i uživancija uz mirisne svijeće i nježnu, umirujuću glazbu. Čak sam si i zapjevala Oči boje lavande, ali potiho.

Lavanda u kupki se divno upija u kožu i umirujući učinak se nastavlja tijekom noći, a miris ostaje još do idućeg dana.

Sol sama po sebi opušta mišiće i omekšava kožu tako da je zapravo riječ o trostrukom učinku.

Koristila sam sol s lavandom sa stranice Sunce snaga prirod koju proizvodi OPG Ivkica Cvjetković. Možete je naručiti ovdje: https://sunce-snaga-prirode.hr/shop/cijena/mirisna-sol-za-kupanje-lavanda-150-miligrama



Sol dolazi u lijepoj staklenoj ambalaži. Na dodir je vlažna i divno miriši po eteričnom ulju lavande, a vidljivi su i suhi cvjetići lavande. U staklenci su mješavina morske i himalajske soli

Koža mi je upila taj divan miris i bila nježna i glatka nakon kupke i mekana kao bebina. I vama bih preporučila ovo malo zadovoljstvo i uživanje kada osjetite da su vam mišići zgrčeni i bolni, posebno ako kao ja trčite za malom djecom ili sjedite čitav dan u uredu. Uživajte u malim radostima.

Pozdravlja vas vaša Zoe

Primjedbe

Popularni postovi