Bee Natural mango balzam za usne

Pozdrav svima!

Ove zime sam koristila Bee Natural mango balzam za usne pa ću napisati koju riječ o njemu. 



Pakiranje je slatko i malo, taman za torbicu, a ono što me odmah privuklo je sastav. Na pakiranju je navedeno da je riječ o 100% prirodnim sastojcima, a balzam je na bazi pčelinjeg voska.



Miris je jako blag i ugodan, osjeti se i miris manga, ali ništa napadno i umjetno. Na usnama ostavlja lagani, voskasti film, ali nije pretežak i fino nahrani usnice.
Ne moram ga često ponovo nanositi što mi je jako važno. Znala sam birati lip balmove prema mirisima i okusima i imala sam osjećaj kao da ga non-stop moram ponovo nanositi.
Puno vremena provodim vani i važno mi je da mi nahrani usnice koje su dosta suhe.




Sadrži pročišćeni pčelinji vosak, kokosovo ulje, ricinusovo ulje, maslac indijskog mangovca, ekstrakt aloe vere, ulje ružmarina, vitamin E, lanolin i mirise.
Sastojci mi se sviđaju jer su njegujući i prirodni i odlično nahrane usnice. Cijena je također super – ja sam ga u DM-u platila oko 10 kuna.



Manji je od balmova koje sam do sada koristila kao što su Labello, Rosal ili Balea, ali ne smeta. Jako mi je slatka ambalaža. I sviđa mi se to što nema umjetan i napadan miris manga nego baš maslac od manga koji dodatno hrani usnice.

Ako vam treba povoljan i dobar lip balm, preporučujem da isprobate Bee Natural. Ja ću uskoro i druge verzije isprobati.

Primjedbe

Popularni postovi