Hyaluron-Filler noćni piling i serum za beauty sleep



Bok svima!

Ja sam Zoe, cura u najboljim godinama (zrelim, ako kužite koje su to). Odlučila sam konačno staviti sebe na 1.mjesto i navaliti na kozmetiku, ali onu najbolju. Treba malo peglanja,malo struganja,malo glancanja i sličnih "operacija"da popravim što se popraviti da.
Imam tri prekrasne odrasle kćeri  pa tako dobih mnoštvo savjeta. Stvar je u tome da je svaka koža drugačija pa sam trebaš isprobati što ti paše.  Neki proizvodi njima pašu (logično, posebno ako je koža mlađa), a meni ne. Nakon puno pokušaja i pogrešaka naišla sam na stvarno dobar proizvod koji čini čudo, iako to zvuči kao klišej. U mojom očima stvarno djeluje kao čudo i zato sam ga odabrala za prvi post i nakon nešto više od mjesec dana korištenja odlučila napisati svoje dojmove.



Eucerin Hyaluron-Filler noćni piling i serum piling i serum čisti kožu od mrtvih stanica i"pegla"bore.
Serum ima dva dijela - u jednom se nalaze voćne kiseline, a u drugom hijaluronska kiselina i još ponešto, ali ovo su najvažniji sastojci.
Ja kiseline nisam nikad do sad koristila i čak mi nisu zvučale kao nešto što bih htjela stavljati na kožu, ali čula sam i čitala samo pozitivne stvari o njima pa sam probala. Ne morate se zabrinuti zbog blagog crvenila kože prvog dana jer koži treba prilagodba. Ne trebate se bojati crvenila kože jer se ono gubi s danima korištenja. Tako je i meni bilo jer mi je to novi sastojak na koji koža još nije navikla. Ako je crvenilo jako, koža se zateže i peče, odmah prestanite koristiti proizvod. Nekim ljudima kiseline ne odgovaraju i imaju reakcije na koži. Neće se dogoditi ništa strašno, ali ako imate jaku reakciju, bolje odustanite od kiselina.
Kad dođete u neke godine, kao što su moje, koža sve više izgleda sivo jer ima sve više mrtvih stanica koje se sporije ljušte. Kiseline čiste kožu od mrtvih stanica i zato na površinu dolaze nove, mlade stanice koje jače reflektiraju svijetlo i zato koža izgleda jako sjajno i, naravno, mlađe. Koža onda bude osjetljivija na sunce pa prije izlaska na sunce kožu treba zaštititi  kremom sa zaštitnim faktorom koji inače upotrebljavate od 25 do 50. Ja sam koristila isto Eucerin sa faktorom 30 jer mi paše i jer isto ima hijaluronsku kiselinu u sebi, kao i drugi dio proizvoda.
Hijaluronska kiselina popunjava bore i vlaži kožu i odlična je u kombinaciji s pilingom koji rade voćne kiseline. Ja za taj sastojak dugo nisam čula. U vrijeme kad sam počela koristiti kremice nije bilo krema s hijaluronskom kiselinom. Izbor je bio dosta siromašan, što je sada teško zamisliti.
Iako sam već u zrelim godinama, nemam puno dubokih bora. Veći su problem borice oko očiju. Kako cijelo lice izgleda sjajnije i zategnutije, tako i bore manje primjećujem.



Kao što možete vidjeti, proizvod izgleda jako elegantno i dijelovi – serum i piling su vidljivo odvojeni, svaki u svom dijelu. Pumpica također ima sva dijela.  Kad pritisnete pumpicu, izađu odvojeno na dlan i onda ih trebate promiješati. Nanosi se na dobro očišćenu kožu, pažljivo izostavljajući područje oko očiju, ispod Eucerin noćne kreme. Može i neka druga, ali meni više paše koristiti kombinacije od istog brenda.
Proizvod se koristi navečer i zato se zove noćni piling i serum. Tijekom noći se koža regenerira i zato i nazivamo to beauty sleepom. Nije loše koristiti proizvode koji nadopunjavaju beauty sleep ako vam kronično fali sna kao meni. Drugi razlog su reakcije na sunce do kojih može doći ako se kiseline koriste točno prije odlaska van na sunce.

Drage moje,ja sam se preporodila. Već su i kolegice s posla primijetile promjene na mojoj koži koja je pročišćena, zaglađena, sjajna i blistava. To je najbolja stvar kod kiselina jer se brzo vidi sjaj na koži i brzo se pročisti, a hijaluronski serum to dodatno naglasi. Nakon mjesec dana korištenja se već naviknete da vam koža svako jutro izgleda čisto i manje sivo.
Kad dođete u moje godine, takvi vam komplimenti stvarno dignu samopuzdanje. Nema ljepšega nego kad vam kažu da izgledate mlađe :)   Probajte i vi, svakako će vam se isplatiti jer je ovo dobitna kombinacija, a ne morate kupovati dva različita proizvoda. Meni su i jedan i drugi otkriće, a u kombinaciji su najbolji.

Do idućeg javljanja, lijepi pozdrav od vaše Zoe!

Primjedbe

Popularni postovi